Scary Terry #StyleOffCourt

Scary Terry (Terry Rozier) 今日繼續擔任正選 PG ,戰鬥力已經唔使多講,不過見到佢腳上嘅KYRIE 4 London PE就想提提,唔通今日數據亮麗就係因為如有隊友KYRIE助力?

不得不提,Rozier 到達會場時所穿嘅波衫,其實係NFL 新英格蘭愛國者 傳奇球星 Drew Bledsoe嘅波衫。塞軍上一輪對上公鹿以4:3勝出,呢一輪比賽,如果有留意新聞,都會知道公鹿球員Eric Bledsoe於兩戰接受訪問均以「不知道誰是Rozier」回答記者題問。戰自GAME 7 波士頓主場播出 Drew Bledsoe片段,並表示自己係「The Original Bledsoe」,全場粉絲見到後陷入瘋狂。

Scary哥表示,件波衫係一個朋友好耐之前送,只係一直等待一個適當時間開衫?

#StyleOffCourt

無標題

無標題

無標題

無標題

Leave a Reply

Your email address will not be published.